Lördag 16 Januari

Lördag kväll och sitter i soffan mätt och belåten. Kikat lite på Scary movie 2... otroligt ful film! nu har jag läst bloggar och ska berätta om min dag i min egen.

Vaknade tidigt av vår lilla son som ville ha upp oss =) efter dusch och frukost började jag med gardinerna, nicke hjälpte mej med mätningen. Så nu är de klara och hänger på plats i köket. Jätte bra blev det!
Sen kom mamma och Felicia och hämtade upp mej. Vi har kikat runt i affärer i lyckeby och inne i stan, och så åt vi supergod mat på Royal Thai, ååh den resturangen kan jag verkligen rekommendera för er som inte varit där.
Det var mysigt att komma iväg bara vi tre, har alltid så kul tillsammans och skrattar av oss =)
De följde med hem sen på fika så Isak blev jätte glad att de kom, och så blev det dans som alltid. Han måste ju börja med någon dans när han är lite större, han älskar att dansa!

Minns ni att jag skrivit att jag ska börja på diet? Det är dags att börja imorgon! Åh det kommer bli riktigt tufft men jag ska klara dessa 13 dagar! och efter det börjar vårt lite nyttigare liv helt enkelt.. vi är trötta på att känna oss småfeta:P
Så önska oss lycka till och peppa oss gärna!=)
Vi har t o m tagit före bilder och mätt oss innan så vi ser skillnaden.. hur stor/liten den än blir.
Jag ska skriva varje dag om hur det går och va menyn för dagen är.. ni kommer inte direkt bli avundsjuka:P
Hoppas ni följer mej på vägen:D



Söta Felicia på resturangen.

Jag & mamma.

Hej där kompis.. måste äta tomat nu... uuäh.

Kommentarer
Postat av: Katrine

Okej, lycka till! Detta ska bli spännande att följa:) Dock är du fin som du är, tycker jag. Men ska du ändå gå på diet så kan du väl tappa några kilon "åt mig oxå"? Hehe;) Kram

2010-01-17 @ 16:37:46
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack katrine, gullig du e=) japp ska tappa nårra graviditetskilon åt dej! vill väga runt 60 som jag gjorde innan, det är mitt mål. Kramas

2010-01-17 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0