Lördag 23 Januari

Hej svejs!
Uppe tidigt idag ( 05:00 ! ) slumrade om ett par gånger men Isak ville absolut stiga upp!
Nu har vi precis kommit hem, har varit ute och åkt pulka. Jätte roligt och Isak tyckte verkligen om det.
Nu äter killarna lunch och jag får vänta tills ikväll med att äta :P jobbig dag idag på dieten.

Dag 7 av 13

Frukost:
En kopp te
Lunch: Ingenting
Middag: Lammkotlett som jag ska byta ut mot biff för jag tycker inte om lamm!

Tuff dag alltså men det ska väl gå.

Satt och tittade runt efter en topp jag skulle vilja ha, har sett folk som har den men hittade den inte i någon av Karlskronas klädaffärer, men jag kanske bara har missat.
Är den nån som sett den nånstans? annars tror jag att jag ska beställa den på bikbok.




Isak i pappas mössa


Somnade som en stock igår i soffan =)

Här har han hittat mina klackskor!

I backen!

Kommentarer
Postat av: fanny

åh jag älskar den tröjan :) <3

2010-01-23 @ 13:31:43
Postat av: jenny

finns på HM om du går in grån lindexhållet så hänger den på höger sida uppe vid taket.

2010-01-29 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0