Lördag 9 Januari

Hallå hallå!
Idag vaknade jag på rätt sida =)
Opp och hoppa och göra frukost, Isak är alltid jätte hungrig på morgonen! hans nya favorit till frukost är aprikoskräm, hehe han lämnar inte nåt kvar i tallriken.
Sen tog vi faktiskt fram hans pulka idag, visst är det precis att han får plats men en runda gick bra. På hemvägen var han trött å ville åka vagn och sova istället.
Vi gick ner till mammas jobb och tog varsin god fika.
Nu sover lilleman, Nicke ligger på soffan och jag är rastlös. Hade varit kul å träffa nån kompis idag / ikväll eller nåt? hmm ja får se hur det blir =)
Ska nog lägga mej i soffan lite nu jag också.

Vet ni vad förresten? jag ska gå på diet! hur nu det ska gå, men ska iaf ge det ett försök!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0