Måndag 11 Januari

Godkväll!
Idag var det dagis på morgonen, sen hem och dags för middagslur. Även jag la mej ett tag, väldigt skönt ibland när man ändå inte har något speciellt för sig. Somnar ju nästan direkt varje gång också:P trött mamma.
Efter maten satte nicke igång med att sätta upp rullgardinerna och han hade med sig såna ni vet ord man hänger på väggen? Lycka & Kärlek hade han köpt för det är vad vi har, sötnos<3
Dom satte vi ovanför sängen, blev jätte fint!
Har även ramat in Isaks konstverk han gjort med fingerfärg =) tror nog jag vill ha dom i sovrummet också.
Isak har varit jätte glad idag för både farbror Daniel och farmor har varit på besök, så det har dansats och busats hela tiden, haha han är verkligen igång HELA tiden busungen.

Imorgon ska han till dagis sen ska vi nog ta en långpromenad också. Sen hoppas jag att jag kan börja med våra gardiner ( ivrig! )

*Hoppas ni har en skön & mysig kväll*



Se så mysigt det blev i vårt vardagsrum!......




.......och i sovrummet<3

Kommentarer
Postat av: Katrine

Ni har ett sånt fint hem gumman:) Vad är det för säng ni har? En Ikea malm eller? Hoppas att allt är fint med er. Kram

2010-01-11 @ 23:13:52
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/
Postat av: farmor

behöver du symaskinen?

2010-01-12 @ 18:35:31
Postat av: Alexandra

Tack detsamma Katrine! yes det är en malm-säng=)

2010-01-12 @ 18:46:40
Postat av: Alexandra

Ja den lånar jag gärna Eva, kanske till helgen?=)

2010-01-12 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0