Måndag 18 Januari

Så nu var kvällen gjord.

Dag 2 av 13:

Frukost:
En kopp svart kaffe & en sockerbit
Lunch: 10 skivor skinka & 3 dl naturell yoghurt
Middag: En stor biff med sallad

Även denna dagen har gått bra faktiskt, har haft och göra hela tiden så inte hunnit känna efter.
Det är så mycket negativt runt omkring bara, folk tycker hit och dit men det är väl mitt val eller hur? vill jag prova så gör jag det. Det är hur man känner sig själv, jag är inte bekväm med mina extra kilon, och vill ändra mina matvanor och röra på mej mer... det är väl bara bra?:D

Nu ska jag nog kika paradise hotel lite innan jag går och lägger mej.
Ni skulle hört Isak förresten, han låter som Maggie Simpson när han har nappen nu, hihi så gulligt =)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0