Måndag 18 Januari

God förmiddag!
Idag vaknade Isak före mej som vanligt, och jag somnade till igen efter han väckt mej. Då hade hade han roat sig med min telefon och rivit ut sista sidan i boken jag snart läst ut i massa remsor:P ....kunde han inte tagit i början istället?
Har lämnat busungen på dagis nu. Jag ska strax äta lunch och steka biffarna tills ikväll.
Sen dags för möte, sen jobb ikväll.

Skriver menyn och det sen ikväll, då vet man även hur man klarat dagen=)

Idag tänker jag extra mycket på min vän Katrine som kanske får barn idag/ikväll/inatt? Hoppas det för hennes skull så den långa väntan äntligen är över.
STORT LYCKA TILL<3
www.mammatillamelia.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Katrine

Åh, tack gumman:) Ja nu är det äntligen dags! Hör av mig så fort h*n är ute:D

2010-01-18 @ 13:08:19
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/
Postat av: Anja

Jajemen... märkte att han lånat telefonen i morse;)

Kramisar

2010-01-18 @ 13:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0