Måndag 4 Januari

Phuu! fullt ös på min lille son idag! haha, han drar fram och jag plockar undan! :)
Vi gjorde vår favoriträtt innan, makaronipudding. Isak åt med glädje, han verkligen älskar det.
Sen tog Niklas sig en tupplur och jag å Isak städade, lekte, han stökade, jag städade. Vi tittade i fotoalbum, sen vaknade mannen och han körde omkring Isak i hans vagn i full fart.
Nuuu har lillen varvat ner och druckit välling så det dröjer nog inte länge innan han somnar.
Ikväll är det dags för mitt favorit program Paradise Hotell som har haft uppehåll över jul och nyår. Ska ta mej den sista cheesecake-biten och bara gotta mej :)

Pratade med min vän Katrine innan som snart ska få bebis! Den lill* är beräknad till den 27 Januari så det kan hända när som helst. Tänker på henne varje dag och hoppas det kommer gå bra allting. Stackarn hade tandvärk nu bara mitt upp i allt:(
Ska bli så roligt att få hälsa på sen å gosa med den lille bebisen:) kan tänka mej att storasyster Amelia kommer vara så stolt!

Ha en bra kväll!




Pojken min leker för fullt!

Vi tittade i Isaks egna album :)

Brum brum nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Naw så söt du är vännen. Känns bra att någon tänker på en:) Klart du ska få gosa när h*n har kommit! Hihi! Kram

2010-01-04 @ 23:32:18
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0