Måndag 4 Januari

Hej på er!
Haft en bra helg?
Efter jag jobbat i fredags var det bara att vila, vila, vila.
I lördags var vi barnlediga på kvällen och var hemma hos pappa & Anja för spelkväll & pizza. Min farbror & hans Malin var också där, och så syskonen Fanny & Kasper. Vi spelade Veckans värsta som vi fick av nickes bror i julklapp för två år sedan, riktigt kul och det blev många skratt :D
Igår var det en väldigt lugn dag också, Isak var och lekte hos sin farfar ett tag annars var vi bara hemma. Tittade på Ice Age 3 på kvällen, jätte rolig film.
Idag har Isak och jag mest fixat med massa tvätt :P han hjälper mej att lägga ner det i byrålådorna även om det inte är rätt lådor så är han ju så duktig och hjälper till<3
Han somnade för en halvtimme sen så jag ska nog passa på att stryka lite också.
Annars har vi inget planerat för dagen. Bara mysa och ha det gott inne i värmen.



Dags för spel!

Malin & nicke.

Jag & min farbror Mats.

Här vet jag inte riktigt va som hände? men jag älskar iaf bilden :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Hoppsan hoppsan...Härliga bilder! vad i hela fridens namn gör Nicke med ett paket mjölk:D e det de som e så roligt tro;)

Kramisar

2010-01-04 @ 13:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0