Söndag 10 Januari

Så var helgen över igen.
Haft det lugnt och skönt med min lilla familj. Igår kväll gick vi upp till Niklas mamma och blev bjudna på mat sen stannade vi där ett tag. Isak lekte för fullt, speciellt med farbror Mattias. Det var en hel del dans på hans rum=)
Idag har lilleman varit hos sin farfar medan jag och nicke åkte till IKEA. Vi fick ju presentkort i julklapp och så visste vi lite smått och gott vi behövde. Hittade faktiskt mycket bra saker, b la snyggt tyg som jag ska sy gardiner av till köket, och till vårt lilla fönster på ytterdörren och klä om vår stol vi har i hallen. Och skitsnygga rullgardiner till vardagsrummet! Vi har funderat fram och tillbaka vad vi ska ha där för vi har ju inte haft gardiner där inne ens:P man har vant sig vid att det inte är något även om vi velat ha.
Först pratade vi om träpersienner men nu är jag väldigt nöjd över att vi tog dessa istället! ska lägga upp en bild sen ifall ni vill se.
Jaao och lite annat kul blev det ju =)

Isak har varit på bushumör hela kvällen och har inte velat sova. Tror han somnade vid halv tio, tio tillslut.
Han ska ju till dagis imorgon för första gången på ett bra tag. Hoppas det går bra, jag ska iaf vara kvar ett tag med honom.. min lille goding<3

Nu ska jag kelas lite med min kisse=)




Snyggt va? Det översta ska bli en slät kappa i köket, och det nedersta till hallen. Tror det kommer bli jätte jätte fiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0