Söndag 17 Januari

Dag 1 av 13 :

Jaha då har man snart klarat av första dagen på min diet! skitjobbigt redan nu eftersom man tänker på mat hela tiden bara för att man inte får äta något utöver menyn. Druckit en massa vatten iaf.
Nej men första dagen har varit helt ok, det kommer värre!

Frukost: En kopp svart kaffe & en sockerbit.
Lunch: 2 hårdkokta ägg, kokt spenat & en tomat.
Middag: En stor biff med sallad & citron.

Så idag har jag ju fått mat att tugga! det är ju det som spelar stor roll när man är hungrig.
Man får alltså varken äta eller dricka något mellan måltiderna, förutom vatten såklart.
Annars har jag jobbat idag från 7.00-13.00 sen har vi bara varit hemma och haft det lugnt och skönt.
Imorgon ska jag jobba ikväll, men innan dess personalmöte!
Ska nog krypa ner i sängen och läsa ut min bok strax, känner mej väldigt trött ikväll.

*Sov gott*


Kommentarer
Postat av: nifer

mm den är seg den dieten ;) har själv stått ut en gång & aldrig mer haha. hoppas de går bra iaf!! kramar

2010-01-19 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0