Söndag 24 Januari

Hej hej!
Idag känner jag mej pigg och glad och utvilad! =)
Haft en hemsk natt med så himla ont i ryggen så jag har inte kunnat ligga still, om ens ligga ner överhuvudtaget.
Var uppe med Isak halv sju och tog en Ipren, sen bad jag Niklas gå upp så jag kunde vila. Och så sov jag till elva och nu känns det mycket bättre.

Igår var vi hos pappa och familjen. Så mysigt som det alltid är, jag började nästan dregla när dom åt efterrätt haha det är ju sånt jag älskar... det var en chokladkaka med mariannegrädde och minimarshmallows. Det ska jag göra sen när vi bjuder hem vänner.
Men igår fick jag äta fruktsallad efter maten, glömde skriva det igår, mumsigt var det och jag kände mej mätt.

Nu är det snart dags för mej att åka och jobba.
Sen är det en ny vecka och bara 5 dagar kvar på denna diet!

Dag 8 av 13

Frukost:
En kopp svart kaffe och en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 2 kokta ägg, 1 skiva skinka och sallad
Middag: Kokt broccoli, 1 tomat ,1 frukt

Helt ok dag alltså !



Eeh Isak leker för fullt på sitt rum ;D

Kommentarer
Postat av: nifer

duktig du är som står på dej.. längtar efter att höra resultatet ;)

2010-01-27 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0