Söndag 31 Januari

Min fina älskade lille son!


Finklädd för kalas!

Mini-niklas :)

Goding!

Ja det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar den lille gossen<3


Killarna la sig tidigt ikväll, det borde jag också göra men är sugen på att fixa naglarna lite. Har inga roliga nagellack men det blir bättre än nu iaf.
Imorgon ska vi upp och jobba tidigt.
Nu hoppas jag att det INTE kommer mera snö...

Vi har förresten gått en rask promenad på en timme ikväll. Jag blev helt slut men skönt var det =) + att nicke har köpt en "sitt up bänk" ( vet inte va det kallas men ni förstår nog vad jag menar ) så det har jag fått kämpa med också. Har verkligen bestämt oss att vi ska vara nöjda med oss själva lagom till sommaren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0