Tisdag 19 Januari

Dag 3 av 13

Frukost:
En kopp svart kaffe och en sockerbit, ett rostat bröd utan smör & pålägg
Lunch: Två hårdkokta ägg, sallad och en skiva skinka
Middag: Broccoli, en tomat och 1 frukt

Idag har det varit en ganska jobbig dag faktiskt. Känner mej jätte hungrig!! aah, särskilt nu framåt kvällen. Men jag ska verkligen hålla detta! dricker vatten vatten vatten och kissar kissar kissar:P haha.
Isak har varit mycket ledsen idag också, han var jätte ledsen när jag lämnade honom imorse, sen hade det blivit bättre ganska snabbt sa de när jag ringde dagis för att kolla läget. När jag kom och hämtade honom var han ledsen igen. Vi gick hem och då var humöret på topp, vi dansade och lekte å hade skoj.
Efter vår lilla lur som vi tog var det tvärtom, jätte ledsen och arg.
Men efter lite banan och glass och ett bad var han glad igen resten av kvällen. Va kan det va för fel? jobbigt när han inte kan berätta.. fast han har ju sin envisa hosta som irriterrar honom mycket, stackars lilleman:(
Hoppas han är pigg och glad imorgon! min lille gosunge<3
Funderar på att gå och lägga mej snart, nicke har redan slocknat... så varför inte:)

Stort grattis till Katrine som fick en jätte fin dotter idag! många kramar till er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0