Tisdag 5 Januari

Hejsan!
Fullt ös idag också! även om Isak inte sovit särskilt bra inatt.
Jag fastnade i en film igår på ettan som som höll på till 01.00 tror jag, en romantisk film så jag blev lite rörd hihi.
Isak håller just nu på att stöka ner för fullt och jag följer efter och plockar upp och försöker få honom att hjälpa mej, vilket han gör liite iaf.

Idag har vi haft besök av Malin & min gudson Hampus! gud va han växer och blir stor, redan 9 månader. Han fick sin julklapp som Isak var snabb med å hjälpa honom att öppna. Hade köpt en liten telefon, han verkade gilla den även om Isak hade den mest:P men har får ju iaf leka med den själv hemma:P
Haft det jätte mysigt, mamma kom även förbi en stund.

Snart dags att laga middag tills Niklas kommer hem.
Hörs kanske senare.



Wii, istädskåpet är det kul att gå in och slänga ut alla saker!

Mamsii

Jag med min lille gudson<3

Tittuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0