Torsdag 28 Januari

Usch och fy va mycket snö det har kommit! :( åh jag tycker inte om det det minsta...
Idag var Isak på sitt bushumör och har varit överallt och ingenstans:P fullt upp med att säga till honom och flytta tillbaka saker.
Klarade av förmiddagen och efter lite vila tog vi oss till vårdcentralen för att ta spruta nr 2. Han var jätte duktig och som tur är går det väldigt snabbt. Efteråt gick vi till mamma på cafet och Isak fick saft & bulle =)
Jag satt mest och funderade på om jag skulle sluta dieten eller inte, haha sista dagen i morgon ju.
Men varit otroligt sugen på något sött idag.

Och som jag brukar nuförtiden somnade jag när Isak skulle sova, jag är tröttare än honom.
Vaknade nu strax innan nio och blev lite förvirrad.
Imorgon är det fredag och äntligen avslut på min diet!
13 dagar, jaa det gick ganska fort ändå.

Torsdag Dag 12 av 13
Frukost:
1 riven morot med citron
Lunch: 1 stor bit kokt torsk och en klick smör
Middag: 1 stor biff, sallad med broccoli

Ingen som känner sig sugen på dieten? .......nää....

Hade egentligen planerat att åka och hälsa på min vän Katrine och hennes nyfödda, men vädret gör att man inte vill ge sig iväg, verkligen inte med barnvagnen. Men jag hoppas vi kan komma nästa vecka istället för vi längtar så efter er! och nyfikna på Amelias lillsyster =)

Nu har jag läst och skrivit blogg, ska snart lägga mej igen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Klart att ni kan komma i nästa vecka istället:) Hoppas att snön försvinner snabbt nu! Kram

2010-01-29 @ 13:30:47
URL: http://mammatillamelia.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0