Torsdag 7 Januari

Hejsan.
Tillbaka fortare än jag trodde.. inget uppehåll i bloggen här inte :)
Ska snart krypa ner i vår varma säng tillsammans med Niklas & lille Isak. Då njuter jag ska ni veta, en så otrolig känsla av trygghet.
Det har varit en lång dag och jag tror jag kommer somna ganska snabbt. Undrar om jag orkar läsa lite? har snart läst ut min första bok på evigheter! Skadad heter den och är en verklighetsbaserad historia.


Jag måste bara säga att jag är sååå stolt över min son! Han är bäst! bäst bäst bäst, Älskar honom mest i världen!




-"Kan man få lite mer sås på potatisen?" Hihi visst ser det ut som han säger så? eller e det bara jag som är mupp. Detta är min son Isak, då var han bara 1 dag gammal.. så underbar!

Hoppgungan var Isaks favorit under en tid :) Han är ungefär 4 månader här.

Haha, nicke har rätt dryg humor ibland. Den här gången hade han satt en massa lappar på allt hemma som det stod: FÖRBJUDET på, t om på katten!!

Nemen va hittade vi här då? En gravidbild som Niklas tog på mej när jag var i 8:e månaden tror jag. Gud va stor och tjock man var, men jag tycker bilden är vacker... roligt att ha:)



Som ni kanske förstår sitter jag och tittar igenom gamla bilder. Har två skivor med bilder som vi försvann när det hände nåt med datorn (?) men nicke lyckades rädda en hel del som tur väl var!

Nehe jag skulle ju gå och lägga mej, så det gör jag nu!
Godnatt på er<3



Kommentarer
Postat av: Maliiin

Vilken fin bild du har där på magen!

2010-01-13 @ 09:05:36
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0