Tisdag 15 Juni

Hallå hallå!
Det var ett tag sen, funderade ett tag på att ta bort bloggen men nånting stoppar mej. Läser fortfarande en massa bloggar själv men inte hunnit skriva i min egen kan man säga. Haft fullt upp senaste tiden, men nu ska väl allt snart återgå till det normala rutinerna igen.
I skolan går det framåt, har klarat av medicinsk grundkurs men inte fått betyget ännu, tror det blir ett G på den, vilket känns lite tråkigt eftersom jag fått VG på de andra men jag är bara glad att jag klarade den överhuvudtaget för det var ganska tufft! men intressant såklart. Efter det var det Människan socialt och kulturellt, vi skrev tenta i onsdags å har ej fått tillbaka den.. men det kändes ok.
Nu har vi börjat med psykologi som vi har tenta på på tisdag nästa vecka. Det är också intresant att läsa!

Isak växer och utvecklas enormt mycket hela tiden, massa nya ord och han har mer koll än man anar =) Helt underbar är han är mitt lilla troll<3
Imorgon ska han och jag iväg till familjen Petersson och hälsa på, de var så länge sen vi träffade dom, Alicia har nog vuxit en hel del =)

Nu ska jag väcka gubben i soffan och krypa till kojs.


Kommentarer
Postat av: Katrine

Var verkligen roligt att se er igen, nu får det inte dröjja allt för länge tills nästa gång;) Kram

2010-06-18 @ 00:42:09
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0