Fredag 19 Mars

Hejsan! såhär mitt i natten kan man ju säga:P
Har sovit i soffan ikväll! och innan dess i sängen typ en timme.. jösses va trötta vi var alla 3.
Idag har vi haft en jätte mysig dag hos Katrine, Freddy,Amelia & lilla Alicia =) Alicia har redan hunnit bli två månader så hon var vaken och pratade och skrattade t om lite, man bara smäälter! Mysigt å få gosa med en så liten sötnos.
Amelia var lika pigg och glad som alltid, de har flyttat precis så hon har fått ett eget rum. Ett riktigt flickrum med massa rosa och prinsessor =) hon var så stolt och glad. Vi fick leka av oss både Katrine och jag idag med lera, och låtsasmat och grejer haha.

Sen fikade vi på shackrutor som vi bakade imorse, tog slut nästan med en gång, de var väldigt populära av de små =)


Här kommer lite söta bilder också från idag:


Isak satt och tittade på bilar innan bussen kom, när alla bilar körde förbi ropade han: WOOAAOW!

I busshållplatsen fick vi syn på denna bild, då pekade Isak på honom och sa:PAPPAA! haha:P

Sötnosarna leker med lera, det lagas maträtter för fullt!

Alicia! =)

Jag & min lille älskling<3

Gosar med Alicia!

Amelia visar kakburken som hon och Isak tömde ganska så fort =)

Isak tycker det är så roligt och titta på lilla BEBIIIS. Men hon heter ju faktiskt LILLASYSTER sa Amelia =)

Och så lite kramkalas =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0