Fredag 26 Mars

Hej på er!
Haft en väldigt skön fredagskväll, vi gjorde "falsk"fläskfilé med grädde och potatis innan till middag och jag började på ett par kakor som visst skulle vara mycket goda...
Lite gos i soffan sen sov båda killarna. Ja har haft fullt upp med kakorna och försökt slå in paket! Min gudson Hampus fyller 1 år på söndag så imorgon är det dags för födelsedagskalas =) men ett av hans paket ser inte klokt ut, jag är verkligen kass på att göra fina paket:P men det ska nog gå bra ändå hihi.
Kakorna smakar lite, mysko? haha, kanske inte va jag förväntat mej men ändå inte..äckliga? .. aja, vi lämnar det.

Annars har det varit skola idag, just nu läser vi etik och livsfrågor, det känns faktiskt ganska intressant. Lektionerna är roliga men runt två tiden får man svårt att sitta still =)

Nehe lite varm vetekudde, och titta teve en stund innan man somnar ikväll.
Ha en trevlig helg!!


Isak, en liiiten Hampus & mamma Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0