Fredag 5 Mars

Godmorgon!
Idag är det full fart här hemma! Isak sov ju hela dagen och kvällen igår, han vaknade vid 01.30 och var hur pigg som helst. Tror inte han kom till ro igen förrän vid fyra tiden:P
Han vaknade igen vid halv åtta å det är svårt å tro att han var så dålig som han var igår.
Feberfri och pigg idag alltså, måste ju vara hemma en dag när han är feberfri iaf.
Har precis satt på Babar filmen men fisen vill dammsuga istället:P haha... buse.
Ska nog försöka städa lite idag inför helgen, det är alltid skönt.

Snart fyller min lilla gudson Hampus 1 år! helt sjukt va fort tiden går=) Han älskar att städa också, så jag tror jag ska köpa en leksaksdammsugare till honom. Nån som vet vart man kan köpa såna? fast jag antar att leksakshuset har iofs.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: jenny

vi hittade simons på citygross men finns lite mer verklighetstrogen på BR.men finns säkert på leksakshuset med.

2010-03-06 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0