Lördag 13 mars

Min dag började inte särskilt bra igår.
Hade laddat hela veckan inför min första körlektion på körskolan och varit jätte nervös.
Hade tid klockan 07.00 till 07.40. Så jag tog bussen hemifrån klockan tio över sex och var vid körskolan tio i, i tid och allt =) men sen blev klockan kvart över, tjugo över, halv åtta, tjugo i åtta.. och det var ingen som kom och ingen som svarade när jag ringde.
07.40 kom en som skulle ha körlektion med en annan elev, de trodde han jag skulle köra med hade försovit sig men det visade sig att han var sjuk! riktigt dåligt, och inte ens en ursäkt fick man.. det hade räckt för mej men icke.. "så kan det va" va det jag fick höra.
Så jag var ilsken som ett bi och kall efter att ha stått ute och väntat.
Typiskt också när det var min första lektion... men men, hoppas det går bättre nästa bokning:P
Sen kom jag ju till skolan och var ivrig att få tillbaka provet på folkhälsokunskap som vi skrev den 3:e Mars.
Jag fick VG ! blev så himla glad & nöjd med mej själv =)
Då blev ju genast dagen bättre.
På kvällen sen satt jag och pluggade och Niklas satt med sin nya dator =)

Idag har vi haft mamma, Ola, mormor, Felicia & Oliwer på besök.
Jätte mysigt att träffa dom allihopa.
Ikväll ska iaf jag se Melodifestivalen! hehe, får se om nicke gör mej sällskap ;)

Hoppas ni får en bra lördagkväll:D

Kommentarer
Postat av: Farmor Eva

Grattis till deitt fina VG!

Har Niklas köpt ny dator? Hmm...vad göra med den gamla?

2010-03-13 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0