Lördag 6 Mars

Hej hopp!
Ooh vilken härlig dag jag har haft! haft en heldag med min bästa vän Johanna.
Började dagen ganska tidigt eftersom Isak var piggelin. Vid halv tio kom mamma och hämta mej för att följa med mej till frisören! hoho, kände att jag var tvungen.. så trött på mitt långa tunga hår. Och visst blev det kortare, men jag känner mej nöjd faktiskt. Älskar när man är nyklippt, håret känns så mycket bättre.
Efter det sprang vi ner till körskolan, Johanna skulle skriva in sig och jag hämta mina böcker, nu är vi på gång! nu kan vi peppa varandra att klara det här =)
Efter det gick vi och solade i 20 min, vilket var uuuunderbart. Så längesen jag solade och det var riktigt skönt att känna den värmen. När jag låg där och blundade tänkte jag att jag låg i en solstol i något varmt land hihi.. det hade inte varit dumt.
Men visst blir man piggare av att solen skiner nu? vi går mot rätt håll iaf.
På eftermiddagen var det bara att slänga på sig träningskläder och gå med raska steg mot Friskis&Svettis. Jag har provat på styrketräning för första gången i mitt liv. Jag tyckte att det var jätte jätte kul! anar att jag kommer ha skitont i kroppen imorgon, men det känns härligt.
Dit får du gärna ta med mej fler gånger Johanna:D

Ikväll har nicke och jag varit och storhandlat, ätit pizza och tittat melodifestivalen. Nu har han slocknat här i soffan och jag ska kika på sängar på nätet. Ska försöka hitta en till Isak som han ska få när han fyller 2 år. Vi ska nog köpa en stor säng med en gång, istället för en liten eller en växa-säng.

Hoppas ni har en bra helg!!
Här kommer en bild på mej i min nya frisyr, ska ta en annan i morgon när jag försökt fixa lite =)


Kommentarer
Postat av: Katrine

Åh, vad snyggt det blev gumman:)

2010-03-06 @ 22:34:46
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/
Postat av: systeryster :D

ååh vad snyggt det blev syster min :D jättesöt som alltid ju :D äälskarr diig <3<3<3

2010-03-07 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0