Måndag 22 Mars

Så, nu har man jobbat helg också. Och även idag, men det har gått fort tycker jag.
Drömde inatt att jag fick IG på tentan vi gjorde förra veckan i skolan och att lärarna skulle prata med mej på kontoret! haha.. vadå nojjig, jag är ju helt säker på att jag blir godkänd iaf.... eller? jaja, på torsda får jag veta =)
Imorgon är vi lediga och ska iväg en sväng, sen skulle lilla Johanna titta hit på kvällen =)
Hoppas ni har en bra start på den nya veckan!


Min älskade lilla pojke!:









Härliga bilder eller hur? man ser att han är en riktig busunge<3

Kommentarer
Postat av: Pappa Nicke

Snygga bilder! Kolla min då! :)

2010-03-22 @ 21:55:48
URL: http://niklasjamtlien.blogg.se/
Postat av: Anja

Han e jue helt underbar den lille busen;)

Ha det bra idag

Kramisar

2010-03-23 @ 09:44:44
Postat av: Felicia

han är så otroligt fin ni ska vara så stolta över den lilla sötnosen finns ingen sötare o goare pojk :D <33 älskar er ha det så bra <333

2010-03-23 @ 17:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0