Måndag 8 Mars

Godkväll!
Sitter här vid datorn och är trött, hade egentligen behövt läsa min hemsjukvård-bok men tiden bara springer iväg ju. Ska läsa lite innan jag lägger mej iaf.
Varit hemma med Isak idag också, verkar inte bli bättre med hans ögon och nu ikväll kändes han varm.. lite stackarn, får se om han är piggare imorgon. Bvc tyckte vi skulle avakta med salva iaf tills i morgon.

I eftermiddags var jag inne på hudmottagningen eftersom jag fått sånna eksem, som visade sig vara psoriasis! :( men jag hade väl nästan räknat med att det var det.. Nu hoppas jag mina krämer hjälper så man slipper se ut som en prickig korv på kroppen!
Efter det gick jag till gymmet med Johanna. Gick bättre än jag trodde, har sån träningsvärk så jag trodde det skulle bli skitjobbigt. Men åh va roligt det är, ska kolla över priserna imorgon och se om man inte ska ta och skaffa sig ett gymkort =)
Och kvällen tillbringade vi hos pappa och familjen med rostade mackor och BOY som Isak säger (oboy =)

Nehe läsa var det ja! 

*Sov gott* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0