Igår Söndag 14 Mars

Godkväll.
Nu var denna helgen slut. Måste säga att den har varit underbart lugn och skön=)
Tittade melodifestivalen igår ju, med både nicke & Isak som inte ville sova. Annas låt var jätte fin, båda jag och nicke fick rysningar när hon sjöng. Men jag hoppades ju på Salem Al Fakir, men han kom ju två och det visade ju att fler än jag verkligen gillar låten.
Idag har vi bara varit hemma. Var planerat att övningsköra i eftermiddags men Isak ville inte vara iväg, han ville vara hemma med mamma & pappa. Så vi stannade hemma och hade det gosigt istället =)
Ikväll har jag bara suttit och läst min Hemsjukvårds-bok, vi har tenta nu på onsdag så börjar känna mej lite stressad. Tur att boken är så intressant att läsa!
Kollade även lite på Ballar av stål innan på femman, och jag höll på å dö.. gud va dom är pinsamma! även om jag skäms när jag ser på det kan jag inte låta bli å kika iaf =) haha.. tokigt.
Imorgon är det dags för skola igen och Isak ska till dagis igen. Hoppas han håller sig pigg och kry nu min lille gose!<3

Fick lägga ut detta inlägg nu eftersom datorn inte ville som jag ville igår kväll:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0