Söndag 28 Mars

Heej!
Har haft en jätte rolig helg!=)
Började den med en lugn hemma fredag som är allra bäst. I lördags var vi på födelsedagskalas för min gudson Hampus som nu fyllt 1 år! så söt och gick omkring lite vankande sådär. Och det där med paket var ju faktiskt ganska kul, Isak tyckte också om Hampus presenter haha, det blev t om lite fajt om dom, sötnosar.
På kvällen kom min vän Magdalena hit, vi gjorde oss i ordning och iväg till stan för att gå på fest hos Stina. Det blev spel och en hel del skratt!, gick förbi en fest till och träffade goaste Elin som gick i min klass på gymnasiet. Vi hade tänkt gå till Harrys för att kolla hur det nya stället var men kön var så lååång så vi struntade i det. Gick till Nivå och umgicks med Johanna också ett tag =)
Lite kebab sen taxi hem hehe.. kanonkväll och humöret var på topp hela tiden.

Och nicke var ju underbar imorse, vi fick ligga och dra oss länge ( Magda sov hos oss i gästsängen på Isaks rum) hon vaknade till ibland på morgonen av att Isak stod och stirrade på henne, haha. Han tyckte nog det var konstigt att hon låg där. Han blev iaf väldigt förtjust i henne.. tjejtjusaren.
När vi väl kom upp stod frukosten på bordet och kaffet var färdigt =)

Idag har vi varit på IKEA och handlat lite smått och gott. En ny säng till Isak bla, han har ju blivit så stor, så nu har vi ställt undan spjälsängen. Han tycker mycket om sin nya säng och sussar nu gott i den.

Snart dags att krypa ner nu, är ganska trött idag ändå känner jag. Men vi har hunnit med mycket och storstädat nu ikväll så kan lägga sig och känna sig nöjd.

Hoppas ni haft en bra helg!



Magda & jag

Stina & jag

Spelet är igång

Henke & Elin

Johanna & Magda

Johanna & jag

Jag & Magda



Isak sitter i sin nya säng och tittar på fotografi <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

verkar har haft kul :D så fin så <333

2010-04-04 @ 23:24:23
Postat av: Elin

Det var så roligt att träffa dig igen, måste göras oftare. Och särskilt nu när sommaren snart är här och uteserveringarna börjar komma=) Kraaaam

2010-04-05 @ 19:32:04
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0