Söndag 7 Mars

Hejsan.
Då var det slut på denna helgen.
Verkar som att jag får vara hemma med Isak imorgon igen, vi undrar om han inte fått ögoninflammation nu också?, eller om det bara beror på förkylningen. Får kolla upp det imorgon, hans små ögon.. det ser ut som att han har gråtit i en vecka typ:( stackars lille gossen.
Annars idag då, var uppe med tuppen efter sex nån gång. Jag och Isak satt i soffan och tittade på Fotbollsfruar haha ( en serie jag följde förut som jag fått hem på dvd nu). Ett par avsnitt och lite frukost sen väckte vi far i huset.
Fick ta tag i vår uteplats också eftersom vår katt inte gått och gjort sina behov i skogen, utan längs hela sidan av uteplatsen.. fräscht!:P passade på att skotta bort en del av snön också när vi ändå var i farten.

I eftermiddags var vi ute och övningskörde, en väldigt lång runda idag. Det var väldigt längesen men det gick ändå ganska bra. Om jag bara kan sluta och stressa upp mej själv i onödan!! hopplös med det.
Men det ska väl bli bättre ju mer säker man känner sig såklart.

Och så ikväll har vi varit på Montmatre med Niklas familj, lillebror Mattias fyller 20 år imorgon så vi blev bjudna på god mat. Älskar deras mat, alltid lika gott va man än väljer =)
Isak var ju dock inte på sitt bästa humör så vi blev inte så långvariga, men det var trevligt att gå ut och äta tillsammans =)

Nu ska jag strax gå och lägga mej, värma min vetekudde att vila min ömmande kropp på... träningsvärk.. hoho det känns bra ; )

*Godnatt på er*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0