Tisdag 16 Mars

hej hej!
Sitter här och pluggar men nu var jag tvungen å ta en paus. Imorgon är det dags för tenta och jag känner mej ganska nervös, hoppas att det mesta sitter nu!
Hinnner läs lite imorgon innnan provet också.
Annars har vi inte gjort å mycket annat ikväll, Isak är så trött efter dagis å somnar i god tid =)
Jag gjorde en skitgod middag innan faktiskt hehe, fått ett recept som jag provade idag: Kassler Afrikana, så gott! det blir nog min nya favorit.. kassler, grädde, curry, mangochutney, kokos och banan med jasmineris till, mums!

Idag har vi haft undervisning om sår och sårläkning i skolan. Herregud vilka sår man kan drabbas av som gammal:( men det är ju bra och få veta va man kan göra för att förebygga sådana skador.

Jaopp, önska mej lycka till imorgon:D

Kommentarer
Postat av: Anja

Hejs!

Jag håller tummarna om det behövs (tror jag jue inte förstås)mmm... visst e det gott vår favvis också!

Kramisar

2010-03-17 @ 09:42:51
Postat av: nifer

Jag håller alla mina fingrar & tår för dej AllyBally ;) men känner på mej att du klarar de galand för de gör du med ALLT ;) hihi. Snart ses igen!! Kramis

2010-03-17 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0