Tisdag 23 Mars

Hej hopp!
Haft besök av två fina vänner ikväll, Jennifer & Johanna. Vi tog oss en kvällspromenad här i jämjö, mysigt=)
Annars har vi mest suttit i bilen idag, varit i malmö och vändt och det är ju en så dryg väg dit. Men jag sov iofs en bra stund bak i baksätet:P  + att jag läste min läxa på vägen dit.
Har fortfarande en uppgift kvar att göra till på torsdag, ska skriva vad som är livskvalitiet för en gammal människa och om jag kan göra något för att påverka.. mm det blir att fundera på.
Imorgon är det eftermiddagsjobb som gäller, hade helst velat jobba dag för det är teorilektion på körskolan imorgon som jag missar... vill verkligen inte att detta ska dra ut på tiden igen, vill ha mitt körkort nu!!
Men har en körlektion nästa vecka iaf, och då får han fanken inte va sjuk.. riktigt irriterande sist, jag som var så laddad!

Jaja, nu blir det bara mys resten av kvällen =)



Jag med min gosing<3

Johanna & Jenni<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0