Torsdag 4 Mars

Hej!
Det var längesen!
Tänkte att jag skulle försöka komma igång igen med bloggen, det tycks alltid bli att jag tar en "månadspaus" ibland:P tråkig jag är.
Fullt upp just nu iaf. Har haft min första tenta i Folkhälsokunskap i skolan, kändes bra när jag skrev provet men är ändå jätte nervös!, hoppas verkligen jag klarat det.
Nu har vi börjat med Hemsjukvård, som är mycket mycket roligare å läsa. Intressant att lära sig om sjukdomar och vård av dom.
Trivs toppen bra i klassen och lärarna är super.
Jag är även i resursen 50% som också känns kul att vara på olika arbetsplatser.
Idag skulle jag ha jobbat men Isak hade hög feber när han vaknade imorse så vi får vara hemma och vila.
Jag är inskriven på körskolan nu äntligen! Min snälla Niklas har köpt ett guldpaket till mej så nu får jag se till att klara detta:D Ser verkligen fram emot det men är väldigt nervös samtidigt.

Lägger in lite bilder från senaste tiden:
Hörs snart!<3



Vi bjöd Niklas, Erika & Mattias på plankstek en lördagskväll. De var lika tosiga som alltid=)


Erika & Mattias


Isak har fått fingerfärg och målarförkläde, ooh så kul:D


Utekväll på 2 rum&kök med Niklas,Erika & Johanna, Daniel. Åt supergod fondue!


Nicke & jag


Lilla söta Johanna


Daniel åt mest under kvällen :D

Kommentarer
Postat av: Anja

Fy F......n va snygg du var på de bilderna verkligen!!!!

Kramis

2010-03-04 @ 09:44:50
Postat av: Alexandra

Nemen tackar!:D

2010-03-04 @ 13:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0